zondag 29 mei 2011

Het begin.

Ik haak eigenlijk nog niet eens zo lang, bijna een jaar. Het begin was moeilijk en ik bakte er nog niet eens zoveel van. Ik begon met het boek 'Minihondjes haken' van Mitsuki Hoshi, aangezien hier een hele beschrijving bij stond over hoe je überhaupt moest haken. Al snel kwam ik erachter dat er maar een iemand was die me de beginselen van haken bij kon brengen, mijn moeder. Al snel had ik het door en ware de kleine hondjes niet meer genoeg, mijn eerste grote project was een patroon van Delicious Crochet. Een geweldige site met geweldige patronen, prachtig, toch simpel en heel leuk om te haken.

To be honest, I haven't even been crocheting for a long time, I just started almost a year ago. The beginning was hard, and I wasn't very good at it. I started out with the Amigurmi book, 'Minihondjes haken' from Mitsuki Hoshi, because she had a whole description about how to crochet. I soon found out there was only one person who could really learn me how to crochet, my Mom. Soon enough, I finally understood the basics, and the little dogs weren't enough anymore. My first big Amigurumi project was a pattern from Delicious Crochet. An amazing site, with even more amazing patterns, lovely and still simple to do.


Hier mijn eerste creatie ooit gehaakt:

My first creation ever crochetted:



De kleine Dino vogel, in natuurlijk, de kleuren van mijn kamer.

The little Dino bird in, ofcourse, the colors of my bedroom.

1 opmerking:

  1. Tjemig... je eerste project... Wat een gigantisch ding!!!! Ik vind het zo knap van je!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke reactie!