zondag 29 mei 2011

Kleine projectjes...

Ik vind het heel leuk om ook kleine amigurui's te maken, waar je een middag mee bezig bent en dan is het klaar! Heel leuk om in de vensterbank neer te zetten, of gewoon cadeau te doen!
Zo heb ik ooit knabbel en babbel gehaakt:

I really like to make small Amigurmi creatures too, the ones you spend an afternoon on and then they are already finished! Very cute for in your window-still or just to give to someone as a present!
I have made Chip and Dale:


Erg leuk om te maken, deze rakkers!

There where a lot of fun to make!


Ook heb ik voor mijn moeder cactussen gehaakt, de soort die nooit sterven...

I have made some cactusess for my Mom, the kind that never dies...



Natuurlijk kun je de potten ook haken, ik vond zelf de kleine stenen potten leuker.

Of course you could crochet the pots too, I just liked the little stone pots I had more.


Ik haak eigenlijk meestal patronen van anderen, maar bij wijze van uitzondering heb ik er ook zelf eens twee geschreven en natuurlijk gehaakt!

I usually crochet patterns from other crochetters, but I made an exception, and written two myself, and of course, crochetted them!




Ik heb ze bewerkt met vilt, wat ik erg leuk vond om eens te gebruiken.

Mocht je geïnteresseerd zijn, ik kan de patronen eventueel uploaden.

I have used some vilt on them, what was very fun to use.

If you're interested, I could upload the patterns!


1 opmerking:

  1. Ah wat een liefjes! Heb je die helemaal zelf gemaakt?? Woow zeg! Ik kan niet geloven dat je hier nog geen reactie op hebt gehad :-p
    De cactusjes vind ik trouwens ook erg leuk! Die zouden hier ook nog wel overleven op de vensterbank (de rest van planten legt altijd te gauw het loodje)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke reactie!