zondag 29 mei 2011

A whole new start!

Oke hier gaat hij dan, mijn eerste blog ooit, over mijn grootste hobby: Haken.
Ik vond het hoog tijd worden, aangezien er veel haakliefhebbers zijn en al mijn projecten eigenlijk nooit de buitenwereld halen. Ik ben erg geïnteresseerd in het haken van amigurumi's, knuffels dus. Heerlijk om na een dag werken, of gewoon tussendoor, even lekker te haken en een mooi beestje in elkaar te flansen. Ondertussen heb ik al een aardige verzameling en aangezien ik de meeste beestjes weggeef, blijven er foto's over...

Ik hoop dat jullie ervan genieten, ik in ieder geval wel van het maken!

Mocht je ook haken en een blog of iets dergelijks bijhouden, laat het me weten!

Liefs Rox.

Ok here goes nothing, my first blog ever, about my biggest hobby, crochet!
I thought it was about time I started this blog, because there are a lot of crochet lovers out there and all my projects never see the light of day. I'm very interested in crocheting Amigurumi's. Lovely just to do after a day at work, or just in between your duties, to make a little yarn creature. In the meanwhile I have already made a lot of them, and because I give most of my Amigurumi's away, all there is left are pictures.

I hope you enjoy it, I surely enjoy making them!

If you're a crochetter too, or have a blog about some craft, please let me know!

With Love, Roxy.

1 opmerking:

  1. Nog veel haakplezier gewenst (ik heb ook het virus, hahaha). Ik ben net met plezier doorheen al je posts gebladerd en vind het prachtig allemaal.... Ik heb trouwens ook een blogje (kom je wel bij als je op mijn naam klikt). Ik ben ook helemaal fan van Christel Krukkert en de laaatse tijd ook Annemarie Arts. Maar nu ik zowat al hun patroontjes af heb, weet ik niet meer wat nu haken, hahaha. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke reactie!