zondag 4 september 2011

Give Away!

Ja het is eindelijk zover, mijn eerste Give Away!

Ik had eigenlijk wat kleine dingetjes willen haken, zodat er uit gekozen kon worden, maar een ander idee schoot me te binnen.


Zo mag er gekozen worden uit een Egelhangertje, in de kleur naar keuze (zie foto voor voorbeeld)
Ook kan hij in de kleur blauw, of zwart grijs gemaakt worden!






Of er mag gekozen worden voor een Baby Bunny, in de kleur naar keuze, en natuurlijk met accessoires naar keuze! (zie foto)




Graag even vermelden bij het inschrijven, wat je zou willen winnen en in welke kleur variant en accessoires voor de Bunny!


Dan nu de regels:

Deze Give away is voor mijn trouwe volgers, maar je mag natuurlijk altijd volger worden!
Je kan je inschrijven tot 1 Oktober, dan zal ik de dag erna bekend maken, wie de gelukkige winnaar is! Mocht ik meer dan 30 inschrijvingen hebben, worden er twee winnaars gekozen!

Als je een blog hebt, zou ik het erg leuk vinden als je een link zou willen plaatsen.


25 opmerkingen:

  1. En, de eerste ben ik?
    ik zou een blauw egeltje wel leuk vinden, zal ook een linkje zetten op mijn lekkerbekkenblogje;-)
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi

    Ik heb net je blog ontdekt. Fantastisch werk ! Je maakt me helemaal jaloers met je haakwerk ^^

    Graag had ik mee gedaan met je give away voor een bunnyke. Die zijn écht superschattig! De 2e van links krijgt mijn voorkeur. Perfect zoals ze is ;-)

    Hopelijk maak ik een kansje en nog veel haakplezier.
    Spijtig genoeg heb ik zelf geen blog... maar je kan me contacteren (hellensenden at hotmail dot com)

    Grtjs
    Hellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey, wat leuk zo'n give away, ik vind de grijze egel, met lichtroze accentjes wel erg leuk. succes met je blog, je maakt zulke leuke dingen... en een link zal ik even plaatsen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah tof zeg! Natuurlijk doe ik mee! Maar kiezen kan ik niet :p Hahaha. Ik vind zowel de egeltjes als de bunny's helemaal super. Dus doe maar een... egeltje. Ben een mobile aan het maken met bosdiertjes voor boven mijn dochter haar bedje en zo een egeltje zou er wel prachtig bij staan. En dan in de kleur.. Wat je zelf mooi vindt. Ik vind ze allemaal erg geslaagd:-p
    Heel veel plezier nog met je haken, je blog en de give-away. Groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke give-away! Ik vind de egel halemaal leuk! Ik zou wel een grijze willen.
    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give-away, ik doe graag mee. Ik hou wel van de konijntjes geweldig zijn die (hoewel de egeltjes ook wel leuk zijn hoor). Graag in blauw of groen tinten. Ik ga het ook vermelden op mijn eigen blok.
    Heel veel liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke give away, graag wil ik mee doen voor het egeltje, de kleur liefst in bruin tinten
    Groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Wat een leuke dingen maak je allemaal! Ik wil ook graag meedoen aan je give away. Als ik zou winnen kies ik voor het roze baby konijntje! Ik ben helemaal zot van konijntjes!
    Ik ben natuurlijk ook volger geworden en je candy staat op mijn blog!

    Groetjes Sofieke
    http://knutselen-met-sofieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hai,
    ik doe graag mee aan je give away, ik ga voor het rozige uiltje. Ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen.

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,
    Ik heb zojuist je blog gevonden via kookeridoo hyves. Ik ben pas begonnen met beestjes haken, en zie op je blog dat jij al leuke dingen hebt gemaakt.
    En wat een leuke give away is dit. Ik vind het egeltje in de roze/paarse kleurstelling erg leuk.

    groetjes,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk. Ik heb natuurlijk meteen een berichtje op m'n blog geplaatst (http://sandras-handmade.blogspot.com). Ik doe heel graag mee met je give-away. Ik ga voor het egeltje in de natuurlijkste tinten. Lichtbruin met donkerbruin.

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die sind ja sooooooo süüüüüß!
    They are soooooo niiiiiice!
    LG
    Steffi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, wat ontzettend leuk dat je een give away doet!
    Ik wil wel graag kans maken op een egeltje in het roos, ik vind deze namelijk zooo lief!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb je blog net ontdekt, maar wat een leuke dingen maak je zeg. Ik maak graag kans op een egeltje, dus doe graag mee. Volger wordt ik bij deze en een linkje op m'n blog krijg je ook!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb ook net je blog ontdekt, en ben direct volger geworden! Ik vind je egelhangertje supercute, en doe dus graag mee en dan hetliefst voor een blauwtje :)
    Ik zet straks ook nog een linkje op m'n blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat een schattig egeltje dus die zou ik super graag willen winnen. Ik vind de kleuren zoals op de foto leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige giveaway :) Ik doe graag mee dus hihi..

    Uiteraard wordt ik volgeres en een linkje zal ik ook plaatsen..

    Moeilijke keuze hoor, alles is zo leuk! Ienemienemutte...het egeltje...in de kleur blauw.

    Lieve groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. och wauw wat een leukers zijn dat allemaal en die baby konijntjes super,heb het patroontje net besteld. dus ik kies voor dat super lieve egeltje zien er zoooooo schattig uit een grijze met zwart als ik dan toch mag kiezen.
    heel veel suc6 verder met het haken.
    liefs leny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wil graag meedoen ... dat egeltje heb ik zo een bewondering voor want mij lukt het niet om met dat fluffy gedoe te haken ... wat is je geheim???
    Ik zet een linkje op mijn blog en ik probeer om volger te worden maar ik zie momenteel weer niet waar ik dat kan (heb dat nogal dikwijls dat ik volgers niet kan zien, zelfs op mijn eigen blog *zucht*
    Hoe dan ook, je gaat wel in mijn leeslijst op mijn blogje :o) dan zie ik het ook als je iets nieuws post!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Via via ben im op je blog terecht gekomen.
    En direct zie ik daar zo'n gave give-away. Ik ben dna ook gelijk volger geworden.
    Je maakt het ons wel lastig hoor met kiezen. Ik vind zo'n egeltje wel heel erg schattig. En de kleur? Tja die met roze is wel heel erg lief.

    Kom je ook eens op mijn blog kijken? Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow wat mooi! ik doe graag mee voor de blauwe baby bunny, echt lief! ik ben al volger en ik zet alvast een linkje op mijn blog.

    lieve groeten sitske xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hello
    please enter my name

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoihoi,

    Wat een schatje! Ik zou hem graag zelf maken kan ik bij jou het patroon kopen?
    Of kun je me vertellen hoe ik er aan kan komen?
    Ik hoor het graag.

    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi,ik wil deze ook graag zelf maken ben dol op egeltjes!,maar zie geen patroon ervan in je webwinkel,kan ik het patroon kopen van je?

    mvg
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @ Angeline, dat komt omdat dit geen patroon van mij is. Ik verkoop alleen mijn eigen ontworpen patronen in mijn webwinkel.

    Je kunt hem wel vinden op www.etsy.com als je zoekt naar hedgehog ginny.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke reactie!