donderdag 12 juli 2012

Ieniemienie Patroontje

Ja heel ieniemienie is ie geworden! Mijn nieuwste patroontje van een heel klein wormpje om een al net zo klein klokhuis.



Hier lijkt het nog best een grote Amigurumi.




Achterkant.



Drie op een rij.


Even om goed in te schatten hoe klein hij is...

Ik heb ze opgemeten... Met het groene steeltje meegeteld is hij bijna 5 cm groot!




Het is een heel gepiel en gefrummel... Maar wel heel schattig aan je sleutelbos!

En wat ook leuk is, is dat ik hem in 30 minuten kan maken! Dus voor de hakers onder ons die wat minder geduld hebben en snel resultaat willen, hij is zo gemaakt!

5 opmerkingen:

  1. Lijkt me inderdaad wel een gefriemel, maar hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad super leuk, hoe kom ik aan het patroon?
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Marga, het patroontje komt binnekort bij de gratis patroontjes hier op mijn blog te staan, ik had hem net vandaag af! Dus ik moet hem nog even goed uitwerken. Maar ik probeer het morgen nog te posten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig schattig! Doet me weer helemaal terugdenken aan de amigurumi die ik nog snel met mijn weeën van mijn oudste dochter zat te haken, hahaha. Deze kleine versie is wel superleuk als sleutelhanger! Leuk ook, zo een voorraadje als je onverwacht nog snel een presentje nodig hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je leuke reactie!